+420 606 200 600
1. Tyto všeobecné obchodní a dodací podmínky (dále jen „VOP“) společnosti DOTEK REAL s.r.o., IČO: 21840814, sídlem Zenklova 24/54, Libeň, 180 00 Praha 8, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze pod sp. zn. 407304 (dále jen „DOTEK REAL s.r.o.“) ve smyslu ust. § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“), určují část obsahu smluvního vztahu mezi společností DOTEK REAL s.r.o. a třetí osobou jako objednatelem nebo kupujícím (dále jen „klient“) a upravují některá jejich práva a povinnosti.
2. VOP jsou pro DOTEK REAL s.r.o. a klienta závazné. Odchylná ujednání ve smlouvě mají před zněním VOP přednost. VOP jsou v českém jazyce. Smlouva je uzavírána rovněž v českém jazyce, nedohodnou li se strany jinak.
3. Veškeré smluvní vztahy mezi DOTEK REAL s.r.o. a klientem se řídí českými právními předpisy, zejm. občanským zákoníkem a je-li smluvní stranou spotřebitel, tak zejm. i zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen spotřebitele“).
4. Údaje o totožnosti, adrese sídla, telefonní číslo a adresu pro doručování elektronické pošty jsou pro klienta k dispozici na webové stránce společnosti www.dotacniagentura.cz
1. Dotační program Oprav dům po babičce se pro účely VOP a smlouvy rozumí podpora v podprogramu Nová zelená úsporám programu HOUSEnerg Modernizačního fondu RODINNÉ DOMY “Oprav dům po babičce“
2. „smlouvou“ se pro účely VOP rozumí smluvní vztah mezi DOTEK REAL s.r.o. a klientem, není-li specifikováno jinak.
3. „SoD“ se pro účely VOP rozumí smlouva o dílo, kterou se DOTEK REAL s.r.o. zavazuje zprostředkovat pro klienta vypracování projektové dokumentace na nemovitost ve vlastnictví klienta, která splňuje podmínky pro podání žádosti o dotaci Oprav dům po babičce z programu Nová zelená úsporám a zprostředkovat podání žádosti o dotaci Oprav dům po babičce.
4. „spřízněnými osobami“ se pro účely VOP a smlouvy rozumí právnické osoby v holdingu ANILO FINN a.s. IČ 28324498, zveřejněných na webové stránce holdingu www.anilofinn.cz
5. „smluvními stranami“ se pro účely VOP a smlouvy rozumí DOTEK REAL s.r.o. a klient.
1. Smlouva mezi klientem a DOTEK REAL s.r.o. je uzavírána na základě předchozího individuálního jednání.
2. K uzavření smlouvy dochází akceptací předložené smlouvy klientem a jejím doručení podepsané verze společnosti DOTEK REAL s.r.o.
3. Uzavřením smlouvy vzniká DOTEK REAL s.r.o. povinnost poskytnout plnění dle smlouvy a klientovi povinnost uhradit sjednanou cenu plnění dle smlouvy.
4. Prezentace služeb DOTEK REAL s.r.o. na internetové stránce www.dotacniagentura.cz není nabídkou ve smyslu ust. § 1732 odst. 2 občanského zákoníku.
1. Cena díla je určena dohodou smluvních stran a je součástí smlouvy. Část sjednané ceny díla připadá na vypracování projektové dokumentace pro podání žádosti o dotaci Oprav dům po babičce z dotačního programu Nová zelená úsporám a část sjednané ceny díla připadá na podání žádosti o dotaci Oprav dům po babičce.
2. Cena díla je klientem hrazena v částech. Část sjednané ceny díla klient hradí při podpisu SoD, další část hradí po vyplacení dotace na jeho účet.
3. Daňové doklady (dále jen „faktura“) bude DOTEK REAL s.r.o. klientovi doručovat v elektronické podobě na e-mail, který klient pro tyto účely uvede. Faktura se považuje za doručenou v den jejího odeslání klientovi.
4. Splatnost faktur je do 14 dní od jejich vystavení.
5. Dostane-li se klient do prodlení s úhradou svého závazku dle smlouvy, nebo je-li zřejmé, že klient svůj peněžitý závazek nebo jeho část nesplní, není DOTEK REAL s.r.o. povinna pokračovat v plnění smlouvy nebo zahájit plnění smlouvy.
1. Práva a povinnosti smluvních stran vyplývající z odpovědnosti DOTEK REAL s.r.o. za vady plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy, zejm. občanským zákoníkem a je-li druhou smluvní stranou spotřebitel, pak i zákonem o ochraně spotřebitele.
2. DOTEK REAL s.r.o. odpovídá za to, že předmět plnění dle smlouvy nebude mít vady, zejména že bude mít vlastnosti dohodnuté ve smlouvě, případně vlastnosti obvyklé a že předmět plnění bude použitelný ke smluvenému, případně obvyklému účelu.
3. Klient je povinen případnou reklamaci uplatnit bez zbytečného odkladu po zjištění vady písemnou formou k rukám DOTEK REAL s.r.o. prostřednictvím reklamačního protokolu, který je k dispozici na stránkách https://dotacniagentura.cz/vop/ Klient v rámci oznámení zjištěné vady uvede přesnou specifikaci vady.
4. DOTEK REAL s.r.o. reklamaci klienta posoudí a vyrozumí ho o ukončení reklamačního řízení a způsobu vyřízení jeho reklamace. Toto vyrozumění může být klientovi zasláno buď na adresu klienta uvedenou ve smlouvě nebo elektronicky e-mailem na e-mail klienta, který pro tyto účely uvedl.
5. Bude-li v rámci reklamačního řízení zjištěna vada předmětu plnění, za kterou DOTEK REAL s.r.o. odpovídá, DOTEK REAL s.r.o. tuto vadu odstraní bez zbytečného odkladu, avšak nejpozději ve lhůtě 30 dnů od přijetí reklamace. DOTEK REAL s.r.o. zjištěnou vadu odstraní na vlastní náklady.
6. Klient je povinen k případnému odstranění vady poskytnout součinnost. Neposkytne-li klient součinnost k odstranění vady, nedostane se DOTEK REAL s.r.o. do prodlení s odstraněním vady.
1. Je-li smluvní stranou spotřebitel, vztahují se na něho i ustanovení v tomto článku VOP.
2. Klient má právo ve smyslu ustanovení § 1829 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem nebo od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory ve lhůtě 14 dnů od uzavření takové smlouvy. Odstoupit od smlouvy může v tomto případě i bez udání důvodu. Odstoupí-li klient v postavení spotřebitele od smlouvy dle předchozí věty, nese náklady spojené s navrácením plnění DOTEK REAL s.r.o.
3. Klient však není oprávněn od smlouvy odstoupit, jestliže je to vyloučeno ustanovením § 1837 občanského zákoníku.
4. Odstoupení od smlouvy musí být DOTEK REAL s.r.o. sděleno písemně na adresu sídla společnosti, uvedenou v čl. 1.1 těchto VOP. Za písemné sdělení se považuje i sdělení e-mailem na e-mail: info@dotacniagentura.cz. DOTEK REAL s.r.o. pro takové odstoupení preferuje využití vzorového formuláře, který je dostupný na https://dotacniagentura.cz/vop/ DOTEK REAL s.r.o. bez zbytečného odkladu potvrdí kupujícímu přijetí odstoupení od smlouvy.
5. DOTEK REAL s.r.o. vrátí přijaté peněžní prostředky klientovi ve lhůtě 14 dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve, než obdrží od klienta zpět plnění, které mu již bylo poskytnuto nebo než klient DOTEK REAL s.r.o. prokáže, že plnění DOTEK REAL s.r.o. odeslal. DOTEK REAL s.r.o. vrátí přijaté peněžní prostředky klientovi stejným způsobem, jakým je od klienta přijala.
7. Práva z vadného plnění jsou upravena zejm. v ustanoveních § 1914-1928, § 2099-2117 a § 2161-2174b občanského zákoníku a v zákoně o ochraně spotřebitele.
8. Plnění je vadné, nemá-li vlastnosti stanovené v § 2095 a 2096 občanského zákoníku. Za vadu se považuje i plnění jiné věci. Za vadu se považují i vady v dokladech nutných pro užívání věci. Věc se považuje za vadnou zejména v těchto případech:
a) plnění neodpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;
b) plnění množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, neodpovídá obvyklým vlastnostem plnění téhož druhu, které může klient rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná DOTEK REAL s.r.o., zejména reklamou nebo označením, ledaže DOTEK REAL s.r.o. prokáže, nevědomost ohledně takového veřejného prohlášení nebo že na rozhodnutí o uzavření smlouvy nemohlo mít vliv;
c) plnění není dodáno s příslušenstvím, které může klient rozumně očekávat;
d) plnění neodpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které DOTEK REAL s.r.o. klientovi poskytlo před uzavřením smlouvy;
e) plnění není vhodné k účelu, k němuž se plnění tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem.
9. Klient má následující nároky při reklamaci vady plnění:
a) právo na odstranění vady opravou plnění;
b) právo na odstranění vady dodáním nového plnění nebo chybějícího plnění;
c) právo na přiměřenou slevu z ceny díla;
d) právo na odstoupení od smlouvy (jde-li o podstatné porušení smlouvy).
10. Při porušením smlouvy, klient sdělí DOTEK REAL s.r.o., jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže klient změnit bez souhlasu DOTEK REAL s.r.o.; to neplatí, žádal-li klient opravu vady, která se ukáže jako neodstranitelná (nenapravitelná). Neodstraní-li DOTEK REAL s.r.o. vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li klientovi, že vady neodstraní, může klient požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z ceny díla, nebo může od smlouvy odstoupit. Nezvolí-li klient své právo včas, má práva jako kdyby šlo o vadné plnění, které je nepodstatným porušením smlouvy.
11. Při vadném plnění, které je nepodstatným porušením smlouvy, může DOTEK REAL s.r.o. dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu, dokud klient neuplatní právo na slevu z ceny díla nebo neodstoupí od smlouvy. Jiné vady může DOTEK REAL s.r.o. odstranit podle své volby opravou plnění nebo poskytnutím nového plnění; volba nesmí klientovi způsobit nepřiměřené náklady.
12. DOTEK REAL s.r.o. odstraní vadu v přiměřené době po jejím oznámení tak, aby tím klientovi nezpůsobilo větší obtíže, přičemž se zohlední povaha plnění a účel, pro který klient smlouvu uzavřel. K odstranění vady převezme prodávající plnění na vlastní náklady.
13. Neoznámil-li klient vadu plnění včas, pozbývá právo odstoupit od smlouvy. Klient nemůže odstoupit od smlouvy, je-li vada plnění nevýznamná; má se za to, že vada není nevýznamná.
14. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a klient o tom musí být informován nejpozději do třiceti dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se DOTEK REAL s.r.o. s klientem nedohodne na delší lhůtě. Po marném uplynutí lhůty může klient od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.
15. DOTEK REAL s.r.o. je povinno klientovi vydat při uplatnění reklamace písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy klient reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace klient požaduje a kontaktní údaje klienta pro účely vyrozumění o ukončení reklamace.
16. Uplatní-li klient oprávněně právo z vadného plnění, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Neuplatní-li však klient právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, soud právo nepřizná, pokud prodávající namítne, že právo na náhradu nebylo uplatněno včas.
1. Smlouvu lze ukončit následujícími způsoby:
1. dohodou mezi DOTEK REAL s.r.o. a klientem;
2. odstoupením od smlouvy ze zákonných důvodů;
3. odstoupením od smlouvy ze sjednaných důvodů;
4. zrušením smlouvy zaplacením odstupného.
2. Dohoda o ukončení smlouvy mezi DOTEK REAL s.r.o. a klientem musí mít písemnou formu.
3. Odstoupením od smlouvy ze zákonných důvodů je myšleno odstoupení od smlouvy dle ustanovení § 2001 a násl. občanského zákoníku, tj. poruší-li prodávající (poskytovatel) smlouvu podstatným způsobem nebo bez zbytečného odkladu poté, co z chování druhé strany nepochybně vyplyne, že poruší smlouvu podstatným způsobem a nedá-li na výzvu oprávněné strany přiměřenou jistotu, přičemž podstatné je takové porušení povinnosti, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala; v ostatních případech se má za to, že porušení podstatné není.
4. Odstoupení od smlouvy z jiných, než zákonných důvodů je možné jen z níže uvedených důvodů:
1. druhá smluvní strana na sebe podala insolvenční návrh jako dlužník nebo bylo vydáno rozhodnutí o úpadku druhé smluvní strany nebo rozhodnutí o zamítnutí insolvenčního návrhu pro nedostatek majetku druhé smluvní strany;
2. druhá smluvní strana je v likvidaci;
3. klient je v prodlení s úhradou faktury delším než 30 dní;
4. klient je v prodlení s poskytnutím součinnosti delším než 30 dní;
5. klient je v prodlení s předáním místa plnění dle smlouvy delším než 14 dní;
6. DOTEK REAL s.r.o. je v prodlení se zahájením plnění dle smlouvy delším než 60 dní;
7. DOTEK REAL s.r.o. je v prodlení s předáním plnění delším než 90 dní;
8. DOTEK REAL s.r.o. je v prodlení s odstraněním vad delším než 60 dní.
5. Odstoupení od smlouvy jak ze zákonných důvodů, tak ze sjednaných důvodů má účinky ex nunc (od nyní). Klientovi náleží plnění (nebo jeho část), které získal po čas účinnosti smlouvy. DOTEK REAL s.r.o. náleží úhrada za toto plnění (nebo jeho část) dle podmínek sjednaných ve smlouvě.
6. Klient může zrušit smlouvu zaplacením odstupného nejpozději před zahájením plnění ze strany DOTEK REAL s.r.o. Výše odstupného je 70 % z celkové ceny díla. Smlouva je zrušena s účinky ex nunc (od nyní) úplným uhrazením odstupného ve prospěch DOTEK REAL s.r.o.
7. Pokud DOTEK REAL s.r.o. vynaložilo před odstoupením od smlouvy nebo před zrušením smlouvy úhradou odstupného náklady na plnění smlouvy, je klient povinen tyto k výzvě DOTEK REAL s.r.o. uhradit. Ve výzvě DOTEK REAL s.r.o. určí přiměřenou lhůtu k úhradě.
1. Dostane-li se klient do prodlení s úhradou faktury, vzniká DOTEK REAL s.r.o. vedle nároku na úhradu zákonného úroku z prodlení i právo požadovat úhradu smluvní pokuty ve výši 0,3 % z dlužné čÁstky za každý započatý den prodlení.
2. Dostane-li se DOTEK REAL s.r.o. do prodlení s plněním svého závazku dle smlouvy a vznikne-li toto prodlení z důvodů na straně DOTEK REAL s.r.o., vzniká klientovi právo požadovat úhradu smluvní pokuty ve výši 0,3 % z ceny díla bez DPH za každý započatý den prodlení.
3. V případě neposkytnutí součinnosti k plnění smlouvy se klient zavazuje uhradit DOTEK REAL s.r.o. smluvní pokutu ve výši 0,3 % z ceny díla bez DPH za každý den prodlení.
4. Zaplacení smluvní pokuty ani vznik nároku na smluvní pokutu nezbavuje smluvní strany jejich povinností dle této smlouvy.
5. V případě, že klient dodá DOTEK REAL s.r.o. nesprávné, nepravdivé nebo neúplné podklady a dojde-li na základě této skutečnosti k zamítnutí žádosti klienta o dotaci, zavazuje se klient smluvní pokutu ve výši 100 % ceny díla vč. DPH. Případné úhrady na cenu díla budou na tuto smluvní pokutu započteny.
6. Smluvními pokutami není dotc?en nárok smluvních stran na případnou náhradu škody, bez ohledu na výši smluvní pokuty, která byla povinnou smluvní stranou uhrazena.
7. Smluvní pokuta je splatná ve lhůtě 14 dnů od výzvy oprávněné Smluvní strany k její úhradě.
1. Způsobí-li některá ze smluvních stran straně druhé škodu porušením své povinnosti ze smlouvy nebo z obecně závazného předpisu, zavazuje se uhradit celou výši škody straně poškozené do 30 dnů od písemného vyči?slení škody.
2. V ostatním se nárok na náhradu škody řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.
1. Pro účely těchto VOP se za okolnosti vyšší moci, které mohou mít vliv na sjednané termíny, cenu, či splnění jiné povinnosti DOTEK REAL s.r.o., považují mimořádné, objektivně neodvratitelné okolnosti, znemožňující splnění povinnosti dle těchto VOP a smlouvy, které nastaly po uzavření této smlouvy a nemohou být DOTEK REAL s.r.o. odvráceny jako např. živelné pohromy a katastrofy, stávky, válka či jakákoliv forma ozbrojeného konfliktu, mobilizace, povstání nebo jiné nepředvídané a neodvratitelné události.
2. Dojde-li k okolnosti vyšší moci, DOTEK REAL s.r.o. tuto okolnost klientovi vhodným způsobem oznámí a učiní potřebné úkony dle těchto VOP.
3. Po dobu trvání okolnosti vyšší moci se běh lhůt stanovených těmito VOP či uzavřenou smlouvou dočasně přerušují a o dobu trvání vyšší moci automaticky prodlužují. V případě, že stav vyšší moci bude trvat déle než 30 dnů, projednají smluvní strany další postup.
4. Po dobu trvání překážky spočívající ve vyšší moci je vyloučena odpovědnost DOTEK REAL s.r.o. vůči klientovi za plnění povinností dle uzavřené smlouvy a těchto VOP.
5. Pokud se plnění dle smlouvy a těchto VOP stane vlivem zásahu vyšší moci nemožné, dohodnou se DOTEK REAL s.r.o. a klient na odpovídající změně smlouvy ve vztahu k předmětu, ceně a době plnění.
1. DOTEK REAL s.r.o. ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), (dále jen „GDPR“), zákona o zpracování osobních údajů, zákona o evidenci obyvatel, vše v platném znění, zpracovává osobní údaje klienta nezbytné pro plnění smlouvy. Jedná se zejména o jméno, příjmení, titul, datum narození, rodné číslo, adresu bydliště, klienta, případně další údaje nezbytné pro plnění smlouvy nebo v rámci dotačního programu, je-li v rámci plnění smlouvy sjednáno zastupování v dotačním řízení.
2. DOTEK REAL s.r.o. zpracovává pro výše uvedené účely osobní údaje sama nebo na základě smluvního vztahu prostřednictvím třetích osob.
3. DOTEK REAL s.r.o. uchovává osobní údaje v elektronické podobě. Osobní údaje jsou uchovávány po nezbytně nutnou dobu, která plyne z účelu smlouvy a dotačního programu. Osobní údaje jsou rovněž uchovávány do vypořádání práv a závazků, které plynou ze smlouvy nebo dotačního programu.
4. DOTEK REAL s.r.o. klienta před uzavřením smlouvy informovala o rozsahu a účelu zpracovávání osobních údajů. DOTEK REAL s.r.o. informovalo klienta o tom, komu případně mohou být údaje zpřístupněny. DOTEK REAL s.r.o. klienta před uzavřením smlouvy rovněž poučila o tom, zda je poskytnutí konkrétního údaje povinné či dobrovolné. DOTEK REAL s.r.o. klienta před uzavřením smlouvy poučila rovněž i o právu na přístup k údajům, právu na opravu údajů, jakož i o dalších právech stanovených v čl. 15, 16, 17, 18, 20 a 21 GDPR.
5. DOTEK REAL s.r.o. zpracovává údaje klienta pouze v rozsahu a pro účely výše uvedené.
6. DOTEK REAL s.r.o. informuje klienta o tom, že jeho údaje budou zpřístupněny zaměstnancům DOTEK REAL s.r.o., případně i spřízněným osobám a jiným pověřeným osobám, kteří se podílejí na plnění výše uvedených činností DOTEK REAL s.r.o. Tyto údaje mohou být dále zpřístupněny Státnímu fondu životního prostředí (zejm. v případě podání žádosti o dotaci).
7. Údaje klienta budou zpracovávány manuálně nebo pomocí prostředků výpočetní techniky k tomu pověřenou osobou.
1. Klient je povinen DOTEK REAL s.r.o. poskytnout veškerou nezbytnou součinnost k řádnému a včasnému plnění smlouvy.
2. Klient odpovídá za správnost, pravdivost a úplnost podkladů, které v souvislosti s plněním dle smlouvy předává DOTEK REAL s.r.o. DOTEK REAL s.r.o. nenese odpovědnost za neposkytnutí dotace z důvodu nesprávnosti nebo neúplnosti doložených podkladů klientem.
3. Klient nabývá vlastnické právo k předmětu plnění zaplacením celé sjednané ceny díla.
4. DOTEK REAL s.r.o. není ve vztahu ke klientovi vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1 písm. n) občanského zákoníku. 5. Klient na sebe přebírá nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
1. Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů je DOTEK REAL s.r.o. zajištěno prostřednictvím e-mailové adresy info@dotacniagentura.cz . Vyřízení stížnosti bude zasláno na e-mailovou adresu klienta.
2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs . Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů ze smlouvy mezi DOTEK REAL s.r.o. a klientem.
3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
4. Kontrolu oprávnění DOTEK REAL s.r.o. k podnikání v rozsahu dle živnostenského oprávnění provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele vykonává v zákonem vymezeném rozsahu dozor Česká obchodní inspekce.
5. V případě, že jakékoliv ustanovení těchto VOP bude shledáno nezákonným či neplatným, nebude tím dotčena platnost, respektive účinnost ostatních ustanovení těchto VOP.
6. Pokud vztah založený smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Volbou práva podle předchozí věty není klient, který je spotřebitelem, zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).
7. Smlouva včetně VOP je archivována DOTEK REAL s.r.o. v elektronické podobě a není přístupná.
8. Kontaktní údaje DOTEK REAL s.r.o.: adresa sídla Zenklova 24/54, Libeň, 180 00 Praha 8, e-mailová adresa: info@dotacniagentura.cz, telefon +420606200600, datová schránka 4j65a2s. DOTEK REAL s.r.o. neposkytuje jiný prostředek on-line komunikace.
9. Tyto VOP jsou nedílnou součástí smlouvy uzavřené s klientem.
10. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 1.9.2024 a jsou označeny
11. DOTEK REAL s.r.o. si vyhrazuje právo měnit tyto VOP bez předchozího souhlasu a upozornění klienta. Práva a povinnosti vzniklé za dobu účinnosti předchozího znění VOP nejsou takovou změnou dotčena.
V Praze dne 1.9. 2024
Marie Kampfová
Jednatel společnosti